300% meer verkeer door te focussen op het maken van TikToks in plaats van advertenties #MakeTikToksnotAds
300% toename in verkeer als gevolg van het budget dat van andere platforms naar TikTok is verschoven. Lees meer in onze case.
Hieronder vind je een overzicht van al onze cases.
300% toename in verkeer als gevolg van het budget dat van andere platforms naar TikTok is verschoven. Lees meer in onze case.
Kennemer Duincampings wilden graag hun gasten die in 2022 verbleven op één van de drie campings een hyper gepersonaliseerde video sturen per e-mail. De e-mail zou eind december rond de feestdagen moeten worden verstuurd. De e-mails werden verstuurd naar gasten van één van de drie campings in één van de drie talen Nederlands, Engels of Duits.
Spaanse Zon Vakantievilla’s verhuurt mooie villa’s in het zonnige Moraira. We gingen aan de slag met SEO om meer organisch verkeer naar de website te trekken. We zagen dat er veel herhaalboekingen plaatsvonden, maar ons doel was nieuwe gebruikers naar de website trekken.
Hoe kan er zo effectief mogelijk online marketing ingezet worden wat resulteert in groei in boekingen en omzet? Dit is waar wij met de klant Strandplevier Suites naar gekeken hebben. Strandplevier had de wens om slimmer om te gaan met de marktvraag en zo meer omzet met hetzelfde aantal website bezoekers te behalen.
Hoe kunnen we in een korte tijd vakantiepark BreeBronne van meer boekingen voorzien vanuit de Duitse markt? Hier zijn wij in opdracht van Libelnet voor BreeBronne mee aan de slag gegaan.
De bezettingsgraad is voor campings, vakantieparken en hotels een van de belangrijkste graadmeters. Tijdens periodieke contactmomenten tussen klant en ons komt dit altijd naar voren. Hier stem je immers je actie-gedreven marketing op af.
Toen het coronavirus in februari 2020 Nederland in zijn greep had zakten de offerteaanvragen en boekingen voor AmerikaPlus, CanadaPlus en AfrikaPlus weg. Een flinke domper voor de eigenaar, die net als veel branchegenoten een moeilijke tijd tegemoet ging. Verkeer naar de website trekken had in deze periode geen zin, men deed gewoonweg geen aanvraag voor een reis. Toch wilden we een doelgroep warm maken en vooral houden. Dat doe je door het engagement te vergroten en hoog te houden.
De afdeling Economische Zaken van de gemeente Amstelveen zet sinds juli 2020 het destinatieplatform Visit Amstelveen in om bewoners en bezoekers te informeren over het vrijetijdsaanbod in de stad. In november 2020 klopte VisitAmstelveen bij ons aan. Zij hadden de wens om door het effectief inzetten van verschillende marketingkanalen…
Amstelveen ligt onder de rook van Amsterdam. Het is een veelzijdige stad. Sinds juli 2020 bestaat het destinatie platform Visit Amstelveen met als doel om de bewoners en bezoekers te informeren over het vrijetijdsaanbod van Amstelveen.
Roan campingvakanties is een grote speler op onder andere de Nederlandse markt op het gebied van prachtige campingvakanties. Met een aanbod van 100+ campings in Europa die ze het liefst allemaal gevuld zien rees bij onder andere algemeen directeur Rick Bax en online marketeer Dianne Jehee de vraag op: “kunnen we de betaalde marketingkanalen beter benutten”?We zijn aan de slag gegaan met een audit op Google Ads…
Strandplevier Suites verhuurt mooie suites op Texel. Voor deze klant werken we maandelijks aan het verbeteren van de organische vindbaarheid in de zoekmachine. We merkte dat Strandplevier op veel zoekwoorden al goed gevonden werd, maar dat de doorklikratio nog wel wat omhoog kon. Om dit doel te bereiken zijn we aan de slag gegaan met het toevoegen van FAQ structured data.
Vallée Les Etoiles is gelegen op een zuidelijke helling van de Maasvallei, waar je heerlijk actief bezig kunt zijn, lekker kunt ontspannen en bourgondisch kunt genieten. De pandemie heeft veel onzekerheid met zich meegebracht. Bezoekers die op de website terecht komen van Vallée Les Etoiles kunnen met tal van vragen zitten…
Red is een online marketing bureau dat zich volledig richt op de reis- en recreatie wereld in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Zo zijn we sinds 2015 ANVR Branchepartner en vanaf 2020 hebben we ons aangesloten bij de HISWA-RECRON Business Club als Top Supplier. We werken o.a. voor OTA’s, reisbureaus, dagattracties, vakantieparken, bestemmingen, campings en hotels.
Red is een online marketing bureau dat zich volledig richt op de reis- en recreatie wereld in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Zo zijn we sinds 2015 ANVR Branchepartner en vanaf 2020 hebben we ons aangesloten bij de HISWA-RECRON Business Club als Top Supplier. We werken o.a. voor OTA’s, reisbureaus, dagattracties, vakantieparken, bestemmingen, campings en hotels.
✔️ Social media trends
✔️ Social media tips
✔️ Customer journey
en meer..
Je ontvangt de whitepaper direct in je mailbox!