Wat is display advertising?
Met Display advertenties maak je gebruik van beeldadvertenties, video, tekst en/of audio die zichtbaar zijn op websites, apps of sociale netwerken.
Het Display netwerk van Google Ads heeft sites zoals Gmail, Youtube en zoekpartner websites waar je jouw Display advertenties kunt plaatsen zoals het Algemeen Dagblad. Binnen Microsoft Advertising heb je weer advertentiemogelijkheden in de zoekmachine Bing en domeinen zoals MSN en Outlook waar je advertentie kan worden vertoond. Op het zoeknetwerk richt je je echter volledig op de zoekintentie van de internetgebruiker.
Display Advertising kun je dus inzetten tijdens de verschillende fasen van je customer journey om zo de juiste communicatie aan de daarvoor bedoelde doelgroep te tonen.
Waarom display advertising inzetten?
- Je hebt een groot bereik, je kunt veel potentiële klanten en gasten bereiken
- Je kunt heel specifiek één doelgroep targeten
- Verleid personen die begonnen zijn aan een boeking of aankoop opnieuw
- Krijg meer bekendheid voor je merk en zet mensen aan tot actie
- Travel & leisure draait om beleving, met beeld kan dit beter dan met tekst
Ons team staat voor je klaar!
Stappenplan | Zo komen we tot een succesvolle display campagne
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Display Campagne gratis scan
Check m.b.t. alle instellingen van display campagnes
Max. 5 concrete aanbevelingen t.b.v. de prestatie
Aanbeveling m.b.t. het advertentiemateriaal
Strategisch display plan
Concrete strategie voor de lancering van Display campagnes
Optie: In eigen beheer of onder begeleiding van RED
Advies over het gebruik van jouw content i.c.m. Display
Creëren van banners in verschillende formaten
Banners in verschillende formaten
Statische of geanimeerde banners
Banners op maat in jouw huisstijl
Display campagnes creëren
Van A tot Z een campagne voor jouw doelstelling
Als aanvulling op jouw online kanalen
Gebruik maken van de nieuwste functionaliteiten