Online Marketing voor Dagattracties

Wat kunnen we voor attractieparken, musea en dierentuinen doen?

Gaan de resultaten van jouw online marketing campagnes harder op en neer dan de wildste attractie? Laat de experts van RED Online Marketing je helpen. Ons team van specialisten heeft alles al meegemaakt en gaat samen met jou op zoek naar een stabiele groei.

Wij gaan graag met jou in gesprek om een strategie op maat te maken. Start met online marketing!
Neem contact op

Wij weten hoe we bezoekers voor jouw attractiepark, museum, dierentuin of dagattractie kunnen laten kiezen en niet voor de concurrenten 10 kilometer verderop. Wij snappen hoe belangrijk het weer is voor een dagje uit. RED Online Marketing is de partij die jouw locatie kan helpen aan bezoekers uit Nederland, maar ook uit Frankrijk, Duitsland en België.  

Zo kunnen we jouw bedrijf helpen met zoekmachine advertenties in Google en Bing, Video campagnes in YouTube, succesvolle Facebook en Instagram advertising, SEO, email marketing, conversie optimalisatie of strategisch advies.

Marketing voor attractieparken

  • Krijg meer bezoekers in je park
  • Sterke beeld- & video campagnes
  • We kennen de seizoensuitdaging
  • Mensen bereiken en impact maken
  • Bind je (jongere) doelgroepen

Ervaring met onder andere:

Wat je van ons mag verwachten

  • Kennis van jouw markt en uitdagingen
  • Een vast aanspreekpunt
  • Altijd op zoek naar verbetering

Hoe werken wij als online marketing bureau?

We begrijpen dat niet iedere dagattractie vraagt om dezelfde aanpak. Om goede ondersteuning te bieden bekijken wij op welke manier we je het beste van dienst kunnen zijn. Wij geloven in deze aanpak voor attractieparken, musea en andere locaties. Starten met een gedegen strategie, het maken van een meetplan, secuur de online marketing kanalen inrichten en vervolgens analyseren, optimaliseren en bijsturen.

 

red online marketing werkwijze voor bestemmingen

Veelgestelde vragen over attractieparkmarketing

Waar in andere vormen van marketing de oriëntatieperiode lang is (gemiddeld 42 dagen uit onderzoek van Google) is dit bij attractieparken een stuk korter. Het draait bij attractieparken om bekendheid en op het juiste moment top-of-mind zijn. Dit is een grote uitdaging online, ook voor meetbaarheid van impact. Online inspiratie en offline kopen is ook iets dat vaak in deze markt voorkomt.

Kanalen als video advertising, YouTube en social media spelen hierbij een belangrijke rol. Hiermee kun je veel mensen bereiken en jouw unieke beleving overbrengen. Een goede website conversie, personalisatie, vindbaarheid en email marketing is vooral in BOOK-fase zeer belangrijk. 

Zeker. Iedere dagattractie, locatie of attractiepark is uniek en heeft zijn eigen uitdagingen. We werken juist voor iedereen om alle uitdagingen te kennen. Zo kunnen we ons specialisme in travel & leisure waarborgen.

Wat klanten over ons zeggen

Diensten voor dagrecreatie & attractieparken

Strategisch Advies

Helder en praktisch advies om je online marketing strategisch in te kunnen zetten en je doelstellingen te halen

Jouw doelen behalen door effectief gebruikt te maken van Google Adwords en Microsoft Advertising

Direct je doelgroep bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment. Geautomatiseerd of handmatig

Social Advertising

Bereik de juiste doelgroep op het juiste moment met advertenties op social media

Verhoog de conversie op jouw website met expert reviews en A/B testing

Meer bezoekers naar je website door zoekmachine optimalisatie

Affiliate Marketing

Meer relevante traffic en sales op basis van no cure no pay

Vertalingen

Contentcreatie van het Nederlands naar het Vlaams, Duits, Engels of Frans

Met de juiste contentstrategie de juiste mensen bereiken

Onze locaties

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. Hier werken we met het campagne en het content team.

Daarnaast hebben wij sinds januari 2019 een collega in Duitsland en sinds januari 2020 ook een collega in Frankrijk zitten.

kantoren-red

Wil je meer weten over marketing voor attractieparken?

Hoi, ik ben Roy en ben de eigenaar van RED Online Marketing. Ik geef je graag advies over online marketing voor attractieparken.

Roy