Online Marketing voor Dagattracties

Wat kunnen we voor attractieparken, musea en dierentuinen betekenen?

Gaan de resultaten van jouw online marketingcampagnes harder op en neer dan de wildste attractie? Laat de experts van RED Online Marketing je helpen. Ons team van specialisten heeft alles al meegemaakt en gaat samen met jou op zoek naar een stabiele groei. RED Online Marketing is de partij die jouw bedrijf helpt aan meer bezoekers in jouw attractiepark, museum of dierentuin. Of dit nu bezoekers uit Nederland, Frankrijk of België zijn, wij staan klaar om je te helpen.

Wij gaan graag met jou in gesprek om een strategie op maat te maken. Start met online marketing!


Neem contact op

Marketing voor attractieparken

Ervaring met onder andere:

Wat je van ons mag verwachten

Hoe werken wij als online marketingbureau voor dagattracties?

We begrijpen dat niet iedere dagattractie vraagt om dezelfde aanpak. Om goede ondersteuning te bieden bekijken wij op welke manier we je het beste van dienst kunnen zijn. Wij geloven in deze aanpak voor attractieparken, musea en andere locaties. Starten met een gedegen strategie, het maken van een meetplan, secuur de online marketing kanalen inrichten en vervolgens analyseren, optimaliseren en bijsturen.

 

red online marketing werkwijze voor bestemmingen

Ontdek onze cases en laat je inspireren

Dolfinarium Harderwijk

260% hogere CTR in Display campagnes door de inzet van WeatherAds

Veelgestelde vragen over attractieparkmarketing

  • Wat is er anders?

    Waar in andere vormen van marketing de oriëntatieperiode lang is (gemiddeld 42 dagen uit onderzoek van Google) is dit bij attractieparken een stuk korter. Het draait bij attractieparken om bekendheid en op het juiste moment top-of-mind zijn. Dit is een grote uitdaging online, ook voor meetbaarheid van impact. Online inspiratie en offline kopen is ook iets dat vaak in deze markt voorkomt.

  • Welke kanalen passen hier goed bij?

    Kanalen als video advertising, YouTube en social media spelen hierbij een belangrijke rol. Hiermee kun je veel mensen bereiken en jouw unieke beleving overbrengen. Een goede website conversie, personalisatie, vindbaarheid en e-mail marketing is vooral in BOOK-fase zeer belangrijk. 

  • Werken jullie ook voor andere attracties?

    Zeker. Iedere dagattractie, locatie of attractiepark is uniek en heeft zijn eigen uitdagingen. We werken juist voor iedereen om alle uitdagingen te kennen. Zo kunnen we ons specialisme in travel & leisure waarborgen.

Wat klanten over ons zeggen

Diensten voor dagrecreatie & attractieparken

Strategisch Advies

Helder en praktisch advies om je online marketing strategisch in te kunnen zetten en je doelstellingen te halen

Jouw doelen behalen door effectief gebruikt te maken van Google Adwords en Microsoft Advertising

Direct je doelgroep bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment. Geautomatiseerd of handmatig

Social Advertising

Bereik de juiste doelgroep op het juiste moment met advertenties op social media

Verhoog de conversie op jouw website met expert reviews en A/B testing

SEO

Meer bezoekers naar je website door zoekmachine optimalisatie

Affiliate Marketing

Meer relevante traffic en sales op basis van no cure no pay

Vertalingen

Contentcreatie van het Nederlands naar het Vlaams, Duits, Engels of Frans

Met de juiste contentstrategie de juiste mensen bereiken

Onze locaties

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. Hier werken we met  het campagne team, content team en onze strategen. 

Daarnaast hebben wij sinds januari 2019 een collega in Duitsland 🇩🇪  en sinds januari 2020 ook een collega in Frankrijk 🇫🇷 zitten. 

Wij spreken

🇳🇱 Nederlands
🇧🇪 Vlaams
🇩🇪 Duits
🇫🇷 Frans
🇬🇧 Engels

Wil je meer weten over marketing voor attractieparken?

Hoi, ik ben Roy en ik ben de eigenaar van RED Online Marketing. Ik geef je graag advies over online marketing voor attractieparken.

Roy