Meer omzet behalen door CRO?

Wat is conversie optimalisatie (CRO)?

Maak van elke websitebezoeker een boeker. Met conversie optimalisatie, ook wel CRO, ben je bezig met het optimaliseren van je website waardoor de kans, de hoeveelheid en de frequentie dat een individuele gebruiker van je website converteert. Dit kan een boeking zijn, maar ook een inschrijving voor een nieuwsbrief of een andere actie uitvoert die van meerwaarde is voor jouw organisatie. Haal het maximale uit jouw website bezoekers.

Waarom CRO inzetten?

En zeg nou zelf, dat wil iedereen toch? 😉

Jaimy
Hi! Ik ben Jaimy, conversie optimalisatie specialist bij RED Online Marketing. Ik help je graag verder met het optimaliseren van je website, om hier het beste uit te halen.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Na het aanvragen van een product nemen we altijd eerst contact met je op om kennis te maken en om de wensen en behoeften te bespreken. Onderstaand een aantal voorbeelden van producten. 

24 andere reis- en recreatie ondernemers gingen je voor

Eerdere klanten gaven aan dat ze direct aan de slag konden met de verbeterpunten!

”Het voelt fijn om website verbeteringen door te kunnen voeren op basis van data!”

Gevolgd door onder andere Ilios Reizen en Oasis Parcs!

Welk product past bij mij?

Heb je een specifieke wens? Laat dit aan ons weten. We kijken graag met je mee en zoeken naar een passende oplossing op maat. Stel gerust je vragen over de producten!

Hoe werken wij als online marketing bureau?

RED is in 2006 gestart als online marketing bureau voor travel en leisure. Door de jaren heen hebben we ons ontwikkeld als bureau dat ervaring heeft met meer zaken dan online marketing alleen. Eigen online projecten hebben we succesvol opgezet en verkocht aan TravelBird. Strategische expertise hebben we behaald voor grote & kleinere vakantieparken, campings, OTA’s, touroperators, hotels, start-ups en flash-sale sites.

We begrijpen dat niet ieder bedrijf vraagt om dezelfde aanpak. Om goede ondersteuning te bieden bekijken wij per bedrijf of organisatie op welke manier we het beste van dienst kunnen zijn. Wij geloven in deze aanpak voor travel & leisure. Starten met een gedegen strategie, het maken van een meetplan, secuur de online marketing kanalen inrichten en vervolgens analyseren, optimaliseren en bijsturen.

red online marketing werkwijze voor bestemmingen

Greep uit de klanten die we hielpen met conversie optimalisatie

sprookjesbos logo

Stappenplan | Hoe begin ik met Conversie Optimalisatie?

Waar begin je als je je website wilt optimaliseren voor conversies? Door te kijken vanuit verschillende invalshoeken kan de website zo geoptimaliseerd worden dat uiteindelijk je conversieratio omhoog gaat. Maar hoe doe ik dat dan? De onderstaande 3 stappen zijn de basis voor CRO.

  1. Waar sta ik voor als organisatie?
    Maak je momenteel duidelijk kenbaar waar je organisatie voor staat? Benoem jij je unique selling points op je website, zodat bezoekers overtuigd raken waarom ze bij jou moeten boeken? Zo kun je op je website bijvoorbeeld benoemen dat je al 13 jaar online marketing specialist bent, dat klanten je beoordelen met een 8,7, of dat je de kleinste camping van Nederland bent.
  2. Ga op zoek naar de knelpunten op je website.
    Dit kun je doen door middel van Analyse Tools zoals Google Analytics, Hotjar, Google Optimize etc. 
  3. Weet je waar de knelpunten van je website liggen, dan kun je hier door middel van website optimalisatie op inspelen.
    Vaak is hier ook de webbouwer voor nodig. Wat zijn de quick wins voor de website? Er zal een plan voor korte en lange termijn opgesteld moeten worden met de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden om uiteindelijk het conversieratio te verhogen. 

    Het is niet zo dat als je eenmaal alle geplande websiteverbeteringen hebt doorgevoerd dat het dan klaar is. CRO is een continue proces van analyseren – doorvoeren – testen – optimaliseren. 

    Jaimy

    Heb je vragen of wil je meer weten?

    Vul het contactformulier in voor een eerste kennismaking. Wij helpen je graag verder om 1-op-1 jouw vragen te beantwoorden.

    Meest gestelde CRO vragen van klanten

    • Hoe laat ik mijn bezoekers converteren?
    • Hoe verhoog ik de omzetwaarde per klant?
    • Hoe maak ik mijn website aantrekkelijker?
    • Hoe krijg ik zoveel mogelijk klanten naar het boekingsproces?

      Wat gebruiken wij om jouw conversie te verbeteren?

      • 5 seconden test
      • Mobiele gebruiksvriendelijkheid
      • Snelheid van de website
      • Sociale bewijskracht
      • Autoriteit
      • Vindbaarheid in de Google Zoekresultaten
      • ‘Over ons’ pagina
      • Design

      Wil jij de 5 quick wins voor jouw website weten? Vraag de gratis scan aan!

      Met de gratis CRO scan kom je erachter wat de 5 quick wins voor jouw website zijn

      • Krijg direct inzicht in verbeterpunten voor je website
      • Verhoog het aantal conversies
      • Je kunt direct aan de slag met de 5 quick wins!

      Na het aanvragen van de CRO scan, gaat CRO specialist Jaimy aan de slag voor je en ontvang je een rapport met de quickwins waar je direct mee aan de slag kan.

      Ja, ik wil de quick wins voor mijn website weten!

      Meer over conversie optimalisatie weten? Vraag een gratis adviesgesprek aan!