Tijmen klein
Teamleider campagne, online marketeer

Tijmen Pars

Werkzaam bij RED sinds

Februari 2017

Wat doe je bij RED?

Ik ben verantwoordelijk voor de prestaties van het campagneteam. We houden ons bezig met online vraagstukken van onze klanten. Dit is regelmatig gebaseerd op het binnenhalen van boekingen voor recreatie in het binnenland en travel in het buitenland maar ook op ticket sales voor dagattractie en het in de kijker zetten van bestemmingen. Zie hiervoor ook de markten die RED Online Marketing bedient. We nemen de verantwoordelijkheid over het resultaat en gebruiken projectmanagement-skills om klanten te helpen. In de uitvoering grijpen we naar kanalen als Google Ads, Facebook en Instagram Ads, Youtube, DV360 en meer. Om aangehaakt te blijven werk ik zelf ook nog weleens in campagnes en beheer ik meerdere klanten.

Omschrijf jezelf

Geboren en getogen in Utrecht en daar dus ook werkzaam. Voordat ik bij RED Online Marketing aan de slag ging was ik startende in online marketing, bij MKB Clickservice. Al snel groeide ik daar uit tot teamlead maar had ik behoefte om met grotere klanten te werken en verder de diepte in te gaan. Inmiddels werk ik 6 jaar in de online marketingwereld en daar ben ik nog niet klaar mee.

Hetgeen mij enorm aansprak in RED Online Marketing was (en is nog steeds) de branches waarvoor we werken. Het feit dat je de consument en ondernemer helpt om vakanties te laten plaatsvinden geeft mij een goed gevoel. Regelmatig wordt ik geprikkeld door advertenties die mijn collega’s en ik live zetten. Klanten bezoeken was natuurlijk ook nog nooit zo leuk. Zo was ik eens op Curaçao en zijn steden als Maastricht en Westende mij inmiddels ook niet meer onbekend.

Waar ligt je passie?

Mijn passie ligt vooral in het kunnen helpen van zowel klant als werknemer. Ik krijg veel energie in het bieden van “hulp”. Zo houd ik er van om presentaties te geven en vervolgens blije ondernemers of marketeers te zien. Zeker als er vragen zijn die ik kan beantwoorden. Ook van het opleiden van nieuwe marketeers (intern of extern) en van het sparren met meer ervaren marketeers en ondernemers krijg ik een boost. Verder houd ik enorm van het beoefenen en bekijken van sport, vooral voetbal en krachttraining en speel ik regelmatig een potje tafeltennis met mijn collega’s. Voeg hier nog een serietje in de avond en/of het weekend aan toe met mijn vriendin op de bank en het is bijna compleet. Festivals en stapavondjes maken het verhaal af.

Jouw favoriete vakantieland

Curaçao

Wat vind je het leukste aan werken in de reis-en recreatiebranche?

Het leukste is het bezig zijn met een product/dienst die ik zelf heel leuk vindt. Wie wilt er nou niet op vakantie. Ik krijg enorm veel inspiratie van onze klanten en de bucket-list wordt steeds verder aangevuld.

Als je dan ook nog ziet dat het werk dat verricht wordt leidt tot resultaat en dus vaak tot blije vakantiegangers, dan is het verhaal rond!