Luxe vakantieresorts op topbestemmingen. Dat is in het kort wat Oasis Parcs is. De keten bestaat op dit moment uit een villapark op Curacao, een park aan de Franse westkust en een luxueus resort in Ouddorp. Luxe, privacy en de locatie vormen de vakantie.
De uitdaging voor Oasis Parcs
Oasis Parcs heeft als uitdaging om een individuele speler op de Nederlandse markt van vakantiehuizen verhuur te worden, in het luxe segment. RED heeft in samenwerking met de keten een vernieuwde merkidentiteit, online strategie en online marketing campagnes opgezet, gebaseerd op de wensen van de potentiële gasten.
Online marketing diensten
- Ontwikkelen en advisering online strategie en merkidentiteit
- Opzet en beheer van Google AdWords campagnes
- Opzet en beheer van Bing Ads campagnes
- Opzet en beheer van Facebook advertentie campagnes
- Doorvoeren van conversie optimalisatie proces
- Affiliate marketing opzet en beheer
- Begeleiden in overige online (marketing) activiteiten, zoals analytics en website ontwikkeling
Resultaat
Oasis Parcs kwam bij RED met een matig presterende website en AdWords campagne. Herontwikkeling van de online marketing strategie en de website leidden tot het huidige succes van Oasis Parcs. De samenwerking heeft ertoe geleidt dat de juist weg is ingeslagen om meer online boekingen te behalen vanuit het merk Oasis Parcs.
Met strategische adviezen over de website, online marketing en positionering is een online omzetgroei van 77% behaald.
De samenwerking met RED Online Marketing is ideaal. Het team staat altijd klaar om snel te handelen en ze denken assertief met ons bedrijf mee. Sinds we samenwerken is onze conversie sterk gestegen en is ook onze naamsbekendheid gegroeid. We zijn zeer tevreden met de uitstekende service van RED!
AndrĂ© Roelofs – Algemeen directeur bij Oasis Parcs