Online Hotel Marketing

Wat kunnen we betekenen voor Online Marketing voor Hotels?

Online marketing is essentieel voor hotels. Simpelweg omdat de zoektocht naar een hotel in 90% van de gevallen begint op het internet. RED Online Marketing heeft al meer dan 15 jaar ervaring in het vinden van de juiste gast op het juiste moment. Met onze kennis van de markt en branche weten wij precies welke kanalen bij jouw hotel passen. 

Wij gaan graag met jou in gesprek om een strategie op maat te maken.

Online marketing voor hotels

Ervaring met onder andere:

Wat je van ons mag verwachten

Wat klanten over ons zeggen

Hoe wij te werk gaan

RED begrijpt dat elk hotel een andere aanpak nodig heeft. Wij gaan samen met jou de perfecte strategie vormen om jouw hotel op de kaart te zetten. Volgens de meest recente definitie van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) uit 2020 zijn er officieel 3.838 hotels in Nederland. Door middel van een slimme marketingstrategie valt jouw hotel straks tussen al deze andere hotels op.

Social advertising
Bereik de juiste doelgroep op het juiste moment met advertenties op social media
Conversie Optimalisatie
Verhoog de conversie op jouw website met expert reviews en A/B testing
Strategisch Advies
Helder en praktisch advies om je online marketing strategisch in te kunnen zetten en je doelstellingen te halen
Search Advertising
Jouw doelen behalen door effectief gebruikt te maken van Google Adwords en Microsoft Advertising
E-mail Marketing
Direct je doelgroep bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment. Geautomatiseerd of handmatig
Previous
Next
SEO
Meer bezoekers naar je website door zoekmachine optimalisatie
Affiliate Marketing
Meer relevante traffic en sales op basis van no cure no pay
Vertalingen
Contentcreatie van het Nederlands naar het Vlaams, Duits, Engels of Frans
Content
Met de juiste contentstrategie de juiste mensen bereiken
Previous
Next

Veelgestelde vragen over online marketing voor hotels

  • Wat is er anders?

    Focus op je gasten. De continue uitdaging om boekingen en omzet binnen te halen, gecombineerd met een lange customer journey. Volgens onderzoek van Google duurt het gemiddeld 42 dagen van inspiratie tot boeking. Daartussen vinden veel verschillende aanrakingen met jouw hotel plaats voordat men boekt. Daarna is er de continue uitdaging om iemand aan jouw locatie te binden en in de fase tussen boeken en op reis gaan goed te informeren.

  • Welke kanalen passen bij marketing voor hotels?

    In de eerste fases van oriëntatie wil je voornamelijk inspireren. Bijvoorbeeld kanalen als video, YouTube, display en sociale media passen hier goed bij. Vervolgens wil je vindbaar zijn met SEO en SEA, om uiteindelijk iemand te verleiden tot een boeking. Hier heb je een sterke site of app voor nodig. Zorg voor een goede conversie. Bind mensen in de verschillende stadia aan je met email marketing en automatisering.

  • Hebben jullie al veel ervaring?

    Zeker. Benieuwd naar onze vorige projecten en behaalde cijfers? Klik hier voor een kijkje in onze cases.

Ontdek onze cases en laat je inspireren

Oasis Parcs

Backoffice inzicht voor succesvolle online marketing voor jouw vakantiepark

Onze locaties

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. Hier werken we met  het campagne team, content team en onze strategen. 

Daarnaast hebben wij sinds januari 2019 een collega in Duitsland 🇩🇪  en sinds januari 2020 ook een collega in Frankrijk 🇫🇷 zitten. 

Wij spreken

🇳🇱 Nederlands
🇧🇪 Vlaams
🇩🇪 Duits
🇫🇷 Frans
🇬🇧 Engels

Wil je meer weten over online marketing voor hotels?

Hoi, ik ben Roy en ik ben de eigenaar van RED Online Marketing. Ik geef je graag advies over online marketing voor hotels .

Roy