Wat is Google Ads nu eigenlijk?
Met 92% marktaandeel is Google veruit de belangrijkste zoekmachine in Nederland. Doordat Google zo’n grote machtspositie inneemt op het internet, beschikken ze over enorme hoeveelheden data over de zoekintenties van de gebruikers die jij als adverteerder kunt benutten.
Als bedrijf zijnde kun je inkopen op zoektermen waar mensen in Google naar op zoek zijn. Het adverteren op deze zoektermen wordt SEA genoemd. Het platform waarmee je deze advertenties inkoop voor Google heet Google Ads.
Waarom wil je Google Ads inzetten?
- Je wordt vindbaar als consumenten naar jouw product zoeken
- Resultaten zijn goed meetbaar
- Je bepaalt zelf je budget en investering
- Je kunt op ieder moment starten of stoppen
- Je hebt een enorm bereik met Display en Video mogelijkheden
Met het platform Google Ads kun je onder andere inkopen op zoekwoorden middels SEA. Het platform biedt ook de mogelijkheid om Display advertenties op sites van derden in te kopen en Video advertising in te zetten; onder andere op YouTube, Google Shopping en Google Hotel Ads.
Ons team staat voor je klaar!
Stappenplan | Hoe begin je met Google Ads?
Meer informatie over Google Ads? Ben je er nog helemaal bij? Dit is nog maar het tipje van de sluier en deze lijst kunnen we nog veel meer uitbreiden. Wij begrijpen dat je graag meer wilt leren. Wil je de concurrentie een stapje vóór zijn, nieuwe klanten winnen en effectief en kostenefficiënt online adverteren via Google Ads in de recreatie- & reisbranche? Laten we kennis maken!
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Na het aanvragen van een product nemen we altijd eerst contact met je op om kennis te maken en om de wensen en behoeften te bespreken. Onderstaand een aantal voorbeelden van producten.
SEA campagne opzetten
Aan het begin van een samenwerking (of eenmalig) zetten we een SEA campagne op. Dat kan in het Nederlands, Duits, Frans, Vlaams en Engels.
SEA Audit
Heb je een draaiend SEA account? Krijg feedback op je account met onze SEA Audit. Zo kun je nieuwe ideeën of tactieken voor je account ontdekken en meer resultaat behalen.
Optimalisatie van SEA campagnes
We hebben veel ervaring met het managen en optimaliseren van SEA campagnes, in verschillende talen. Benieuwd of wij meer resultaat uit je campagne kunnen halen? Daag ons uit.
(Feed) Automatisering van jouw SEA campagnes
Tijdens onze opstart in 2006 werkten we met Excel sheets en de Google AdWords Editor. Later werkten we met productfeeds. Nu is automation dé werkwijze. Onze expertise helpt je de juiste stappen op dit vlak te maken.