Meer omzet uit e-mailmarketing met Stratech Campaign

Wat is Stratech Campaign precies?

Eigenlijk is Stratech Campaign e-mailmarketing software, dat direct gekoppeld is aan het Stratech reserveringssysteem. De vele e-mailmarketing mogelijkheden zorgen ervoor dat je zonder veel inspanning persoonlijk met bezoekers in contact kan komen en blijven. De e-mailmarketing tool is gebouwd vanuit de functionaliteiten van Clang, een leverancier van geavanceerde e-mailmarketing en marketing automation software, waar veel grote reisorganisaties gebruik van maken. 

Veel gestelde vragen

  • Ik heb het gevoel niet alles uit Stratech Campaign te halen, kunnen jullie ons helpen?
  • Kan ik mijn klanten op meer momenten bereiken dan de standaard campagnes?
  • Hebben jullie een Jip & Janneke handleiding voor ons?
  • Is het mogelijk om een training te volgen over Campaign?
  • Hoe kan ik meer omzet halen uit Campaign?
  • Hoe selecteer ik de doelgroepen?

Waarom Stratech Campaign inzetten?

  • Profiteer van de hoge ROI uit e-mailmarketing
  • Bereik met standaard campagnes je bezoekers persoonlijk
  • Verhoog de loyaliteit van je gasten
  • Verdien voor elke geïnvesteerde euro €36 terug

Elementen voor e-mailmarketing in Campaign

  • De database met bezoekers en andere opt-ins
  • E-mailmarketing strategie
  • E-mail template
  • Content, tekst en beeld
  • Campagnes
Turid Nieman
Hi! Ik ben Turid, Stratech Campaign specialist bij RED Online Marketing. Ik help je graag verder met je e-mailmarketing in Campaign. Neem contact op
Stratech Campaign

Stappenplan | Hoe begin ik met Stratech Campaign?

Wanneer je start met Stratech Campaign worden een aantal standaard campagnes meegeleverd. Naast dat deze campagnes je snel werk uit handen zullen nemen is het een mooie kans op laagdrempelig beginnen te werken met de tool. Gaat dit toch nog een stapje te ver? Dat is helemaal niet gek, Campaign is best een complexe tool waar je je weg in moet leren vinden. 

  1. Volg een (online) training of vraag de stap voor stap handboeken aan.
  2. Richt de standaard campagnes in
  3. Vanuit hier kun je verder gaan denken, de standaard campagnes zou je uit kunnen breiden om nog meer service te verlenen, je kan eens in de tijd een nieuwsbrief gaan versturen of je kunt strategisch verder met e-mailmarketing campagnes.
  4. Maak een realistische planning. Of het nu is voor je maandelijkse mailing of voor het opzetten van je campagnes bedenk goed hoeveel tijd je nodig hebt en maak een haalbare planning. Begin nu liever klein zodat je het uit kan breiden, dan dat je pas over een half jaar je eerste mail verstuurd omdat het zo’n groot project is geworden.
  5. Creëer content, iets nieuws in de omgeving, een jubileum of speciale actie? Haak erop in met je e-mailmarketing. 
  6. Zorg voor de juiste groepen of profielen om je mailings naar toe te sturen. Een vaste gast kun je natuurlijk anders benaderen dan iemand die nog nooit bij jullie is geweest. 
  7. Verzend je mailings of zet je campagnes live. Uiteraard nadat je zowel de mailing, groepen, profielen en campagnes uitgebreid hebt getest. 

Dit zal in eerste instantie best even wat van je tijd in beslag nemen, maar wanneer je het eenmaal onder de knie hebt en de campagnes live staan neemt Stratech Campaign juist veel handmatig werk voor je uit handen.

Hoe werkt RED samen met Stratech?

Al voor Stratech begon met Stratech Campaign werken we samen. Door ons e-mailmarketing specialisme in de reis- en recreatiebranche is de samenwerking voor Stratech versterkt. We helpen onze gezamenlijke klanten graag verder met e-mailmarketing. 

Haal het maximale uit Campaign!

Vraag de gratis Stratech Campaign Scan aan en ontvang 5 concrete quickwins waar je direct mee aan de slag kan. 

Vul het formulier hiernaast in