Vakantiebeurs 2018: Nieuwe inzichten van Google voor Travel

Naast dat Google nieuwe Travel inzichten deelde, was deze jaargang van de Vakantiebeurs ook voor onszelf een primeur. Voor het eerst stonden wij met een stand op de Vakantiebeurs 2018! Wel natuurlijk alleen tijdens de Vakantiebeurs Vakdagen.

Google op de Vakantiebeurs 2018

Tijdens de Vakantiebeurs presenteerde Christel Schoger over “Travel Inspiration from Google Search”. Google kan vele inzichten bieden voor ieder bedrijf dat actief is binnen Travel. Hieronder een aantal inzichten op een rij:

  • Januari is hét moment om Google Ads in te zetten voor Pakketreizen, Wintersport vakanties en huuraccommodaties. Dan is de vraag het hoogst;
  • Juli is de vraag het hoogste voor jouw bestemming, hotel, vluchten, huuraccommodatie of camping via Google Ads;
  • Populaire zon bestemmingen blijven Spanje, Frankrijk en Duitsland;
  • Populaire wintersport bestemmingen zijn Winterberg, Gerlos en Saalbach-Hinterglemm volgens Google.

Een mooie noot die Christel toevoegde was de toekomst van search. Sinds afgelopen jaar hebben alle medewerkers van RED een Google Home in huis. Mocht je geïnteresseerd zijn in de toekomst van search. Wij zijn het ook!

Benieuwd naar nog meer insights? Download hieronder dan de gehele presentatie van Google op de Vakantiebeurs 2018.

 

 

 

Meer weten over Google Ads?

Neem gerust contact op via het contactformulier op onze contactpagina of bel naar 030-2746549.

 

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Corné

Geschreven door:

Corné

Gerelateerde berichten