RED Online Marketing shortlisted voor prestigieuze European Search Awards

RED Online Marketing is genomineerd voor de European Search Awards 2022. Samen met onze opdrachtgever &Olives hebben we een uitgebreide case geschreven over de lancering van het nieuwe reismerk, gedurende COVID-19, met behulp van SEA, Display & YouTube Advertising. In de categorie “Best PPC Case in Travel” is RED Online Marketing 1 van de 3 kanshebbers in Europa.

Op 1 april ontvingen we in onze mailbox een email van Sarah Belcher van Don’t Panic Projects met de volgende woorden: “I am delighted to inform you that you that you have made the 2022 European Search Awards Shortlist! From myself personally and from the judges’, we are sending you a huge congratulations! Making the shortlist is a fantastic achievement in itself so you have every reason to celebrate.” Uiteraard sluiten we ons aan bij deze mooie woorden, we zijn enorm vereerd en hebben met elkaar geproost op de vrijdagmiddagborrel.

We zijn genomineerd in de categorie ‘Best use of search – travel/leisure (PPC): Small’. In totaal zijn er 33 categorieën, onderverdeeld in SEO small/large, PPC small/large, zie hier het totale overzicht. Op 26 mei is de Award Ceremony in Barcelona. 

Corné den Braber, strateeg en partner bij RED “Samen met Madelon Seignette van &Olives Travel hebben we het nieuwe merk gelanceerd. Een enorme uitdaging gedurende COVID-19, maar enorm trots op onze samenwerking dat het gelukt is. Door onze innoverende en slimme advertising campagnes zijn de boekingen door het dak gegaan én geniet de naam &Olives Travel inmiddels meer bekendheid in de markt. Deze nominatie is een hele fijne bevestiging van de samenwerking met &Olives Travel.”

 

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Vrijblijvend kennis maken?

Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op

RED nieuws ontvangen?

0
Inschrijvingen

Ondernemers, managers & marketeers in travel & leisure die maandelijks wél al het RED nieuws ontvangen