Een nieuwe kijk op online reizen van RED Online mMarketing

Auteur: martin van kranenburg

Roy Platje is geen onbekende uit de reisbranche. Sinds vele jaren is Roy actief in de online reiswereld. Ondermeer bij bedrijven als Peter Langhout Reizen en Europeesche verzekeringen. Sinds 2008 houdt Roy zich full time bezig met RED Online Marketing, een online marketing bureau wat zich volledig focust op het leveren van relevant verkeer in de reisbranche.

Nieuwe kijk op reizen, hoe kies je de juiste accommodatie

“Vanaf 1841 wordt de eerste reis georganiseerd door Thomas Cook. In de periode van 1860 en 1999 blijft in feite het reisbureau het aanspreekpunt voor iemand die op reis wil. Sinds 2000 is dat beeld veranderd. De consument doet het nu zelf. Maar kan de consument de juiste keuzes maken uit 88.000 accommodaties die de Nederlandse reismarkt bepalen?” Volgens Roy Platje is dat zeer lastig, zeker ook omdat consumenten steeds meer input krijgen van verschillende bronnen.

In zijn presentatie ging Roy ook dieper in op de case van Boekvandaag.nl. Het mooie aan Boekvandaag.nl is dat de site, de e-mailflow tot in detail klopt. Knap gedaan.

Lees hier het gehele artikel op Travelnext

 

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Corné

Geschreven door:

Corné

Gerelateerde berichten