Branche: Attractieparken

Wat kunnen we betekenen voor attractieparken?

De zoektocht van een potentiële boeker begint vandaag de dag vooral online en je wilt op het juiste moment met de juiste boodschap aanwezig zijn. Met 13+ jaar ervaring in online marketing voor attractieparken hebben wij toegang tot waardevolle data die jou helpt te onderscheiden van de concurrent. Lees verder als je meer wilt weten over:

  • Accreditaties
  • Waarom kiezen attractieparken voor ons?
  • Onze diensten
  • Hoe werkt RED als online marketing bureau?

Onze ervaring gebruiken we om jouw doelgroep gericht te targetten met de juiste tone of voice tijdens het juiste moment in de customer journey.

We herkennen jouw specifieke behoeftes en gaan de uitdaging met je aan. We begrijpen dat door de dichte concentratie aan pretparken in Nederland de concurrentie moordend is. Je moet daarom zichtbaar onderscheidend zijn. Wij zorgen ervoor dat mensen die jouw park niet nog kennen klant worden en de klanten weer fans. Klachten moet je zien als kansen.

Door je data goed te interpreteren en om te zetten in concrete acties helpen we jou graag met het verbeteren van jouw online positie.

Onze accreditaties zorgen voor betere dienstverlening

ANVR Branchepartner & Recron Top Adviseur

Sinds de start van onze organisatie zijn we ook beloond voor onze expertise. Zo zijn we sinds 2015 zowel ANVR Branchepartner als RECRON Top Adviseur. Dit kan je alleen behalen door vele goede referenties in de recreatiebranche te verzamelen en veel kennis van de reiswereld te tonen. Wij weten dus wat de reiziger echt wilt, is hij of zij op zoek naar avontuur of comfort, een langdurige of misschien een korte vakantie, in welke periode wordt het meest geboekt? 

Wij gebruiken deze kennis om onze campagnes zo goed mogelijk in te zetten, waar we echt een toegevoegde waarde binnen de travel & recreatie sector zijn. 

Google Premium Partner

  • Doordat ons team bestaat uit meerdere gecertificeerde specialisten hebben we ook het Google Premium Partnerstatus behaald. 
  • Dit brengt RED en Google dichterbij elkaar, waar onze klanten direct van kunnen profiteren! 
  • Wij krijgen o.a. product trainingen en certificeringen die ervoor zorgen dat we altijd op de hoogte zijn van de laatste trends. 
  • Daarnaast mogen we deelnemen aan bèta’s. Dit houdt in dat we de allernieuwste functies als eerste mogen testen voor Google! 
  • Ook hebben we door onze Partnerstatus betere support die niet beschikbaar is voor ‘normale’ Ads gebruikers. Hierdoor hebben wij direct contact met Google.

Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads)

  • Onze search specialisten zijn Microsoft Advertising Accredited en kunnen jou ook vooruit helpen binnen Bing.
  • We zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen 
  • We hebben net als bij Google een contactpersoon binnen het bedrijf waardoor we samen snel kunnen schakelen en en sparren over moeilijkere vraagstukken, buiten de reguliere support om. 
accreditaties

Waarom kiezen attractieparken voor ons?

Waarom kiezen klanten voor ons? 

  • Ons team is nog klein, we zijn nu 14 man sterk en heel erg groeiende. Dit zorgt ervoor dat we vlot kunnen schakelen. 
  • Vanwege onze centrale ligging in Utrecht kunnen we snel een (face to face) meeting met je inplannen en zijn we makkelijk bereikbaar
  • Het hele team staat altijd voor jou (en elkaar) klaar. We delen onze succesvolle en minder geslaagde cases met het hele team. Zo blijven we van elkaar leren. 
  • Dagelijks werken wij aan de beste online campagnes om onze klanten van creatieve oplossingen te voorzien. 
  • Daarnaast hebben wij onze expertise ook buiten Nederland liggen.
  • Ondersteuning voor meerdere kanalen

Over de jaren heen hebben wij een trouw klantenbestand opgebouwd omdat wij geloven in transparantie, integriteit en oprechtheid. Jouw verhaal is net zo belangrijk als je product. 

Klanten waar we onder andere voor werken zijn: Duinrell, Boudewijn Seapark, Dolfinarium, Sprookjesbos

Middels een Youtube for Reach en een Brand lift campagne welke we hebben opgevolgd met Youtube for Action hebben we voor Duinrell 10 miljoen impressies en 1,6 miljoen clicks kunnen realiseren. Als gevolg hiervan is het aantal ticket sales incrementeel 19% gegroeid t.o.v. het jaar ervoor.

Welke diensten bieden wij aan voor attractieparken?

Hieronder vind je een overzicht van alle online marketing diensten die we aanbieden voor bedrijven in de reiswereld, recreatie & toerisme.

Hoe werkt RED als online marketing bureau?

We werken al 13 jaar als online marketing bureau voor attractieparken in de travel & leisure branche en helpen hen met zoekmachine advertenties in Google en Bing, succesvolle Facebook advertising, email marketing, conversie optimalisatie of strategisch advies.

  • Daarbij hebben wij een aantal Duitstalige en Franstalige natives in huis en zij weten precies hoe je een Nederlandse tekst moet vertalen naar het Duits en/of Frans. Hierbij wordt natuurlijk ook rekening gehouden met de subtiele cultuurverschillen tussen de landen, waardoor je je bereik naar Franse en Duitse markten kunt uitbreiden en nieuwe doelgroepen kan aanspreken in hun eigen taal. 
  • Iedere organisatie zet online marketing met een ander doel in en geen strategie zal hetzelfde zijn. Dit is waar wij als bureau optimaal in kunnen ondersteunen op het kanaal wat bij jouw gasten past.
  • Wij begrijpen het online zoekgedrag naar vrijetijdsbesteding. Een groot deel van online zoekers begint zijn zoektocht met generieke termen: gemiddeld wordt er bijna 50.000 keer per maand gezocht op dagje uit,14.800 keer open ruim 8000 keer op attractiepark. Naar pretparken zoekt men een kleine miljoen keer (marktdata, 23-11-2018) per maand! Je hoeft ons dus niks uit te leggen, we snappen de weg die een potentiële bezoeker aflegt en we gaan graag voor je aan de slag!

Meer weten? Mail dan Roy via onderstaande knop om vrijblijvend kennis te maken!

VRIJBLIJVEND KENNIS MAKEN?

STUUR EEN MAIL AAN ONZE OPRICHTER ROY!