22mei

travelbird neemt boekvandaag overTravelBird neemt per direct BoekVandaag over. Beide internet labels blijven voorlopig als zelfstandige merken naast elkaar bestaan. Door de overname verwacht TravelBird een omzetgroei van dertig procent te realiseren.

BoekVandaag was in handen van Red Online Marketing, eigendom van Roy Platje en Edwin Jonker. De online vakantieaanbieder werd in 2009 opgericht en is gefocust op de Nederlandse en Belgische markt. De 30-jarige Jonnie Muis, productmanager bij TravelBird, wordt binnen de organisatie verantwoordelijk voor BoekVandaag. ‘De aankoop van BoekVandaag sluit goed aan bij onze groeistrategie, zo namen we in september vorig jaar ook het Belgische MyTrip over. We verwachten een directe omzetgroei van dertig procent door deze overname in Nederland en België’, aldus Symen Jansma die samen met Dennis Klompalberts de directie van TravelBird voert.

RED kijkt vooruit

Roy Platje van Red Online Marketing B.V. kijkt vooruit: ‘BoekVandaag is een succesvolle website met kwalitatief goede reizen voor een scherpe prijs. De site is toe aan een nieuwe fase en we kiezen om verdere ontwikkeling over te dragen aan TravelBird en ons te richten op nieuwe ideeën.’

Kopje koffie?

Wil je meer weten over onze online marketing diensten, neem gerust contact met ons op of kom langs voor een kopje koffie.

RED Online Marketing
Prins Clausstraat 38
3433 EP Nieuwegein
Utrecht

info@redonlinemarketing.nl
030 27 46 549

 

Archief