30okt

frankwatching succescase: 115% meer CTR met highlight-extensiesVoor AdWords specialisten was september de maand van de Google AdWords highlight-extensie. Bij RED Online Marketing hadden we het voorrecht gekregen van Google om deze functie alvast in bèta te mogen testen.

Onze specialisten hebben de highlight extensie 26 dagen lang getest met in totaal meer dan 25.000 klikken. De testresultaten hiervoor wezen uit dat de extensie in deze campagnes voor een gemiddelde CTR-verhoging van maar liefst 115% leidde! Geweldig nieuws voor onze klanten vonden we bij RED, dat ook andere AdWords gebruikers moesten weten. Zo werd ons onderzoek onder andere in de vorm een Frankwatching artikel gepubliceerd.

Wat is een highlight extensie?

De higlight-extensie is een nieuwe extensie binnen Google AdWords, die een stukje tekst aan je advertenties toevoegt. In dit stukje tekst kun je jouw USP’s of extra informatie voor het productaanbod kwijt. Bij goed gebruik, complementair aan andere extensies zoals: call-extensie, locatie-extensie, sitelinks, review-extensie, kan de CTR voor jouw AdWords advertenties met maar liefst 115% stijgen!

Kopje koffie?

Wil je meer weten over zoekmachine marketing, neem gerust contact met ons op of kom langs voor een kopje koffie.

RED Online Marketing
Prins Clausstraat 38
3433 EP Nieuwegein
Utrecht

info@redonlinemarketing.nl
030 27 46 549

Archief