Deze maand (mei 2017) lanceert Google een nieuwe AdWords-functie: Similar Audiences for Search. Naast alle manieren die er al zijn om in contact te komen met (potentiële klanten) zoals Remarketing, RLSA en Customer Match, wordt nu dus Similar Audiences for Search gelanceerd. Meer weten?

Read more
By: Louise Snel Aan: 18-05-2017 In: SEO (Zoekmachine Optimalisatie) Comments: 0

Google Ranking: voor veel SEO-specialisten en Online Marketeers als heilige graal beschouwd. Een sterke, hoge positie in de Google Ranking, dat is waar het allemaal om draait. Maar wat is die Google Ranking eigenlijk?

Read more
By: Lotte Aan: 16-05-2017 In: Al onze artikelen over online marketing Comments: 0

Wil je tijdens de feestdagen, vakanties of andere periodes meer bezoekers trekken? Maak dan een Search Kalender en wees op het juiste moment present bij de doelgroep die je wilt bereiken. Lees hier alles over het opzetten van een Search Kalender.

Read more

Waarom zijn teksten op je website zo belangrijk? YouTube staat toch voor de ‘nieuwste vorm van content’? Ook een foto zegt meer dan 1000 woorden? Fout! Online gelden (voorlopig) nog andere regels. De vorm van jouw webtekst bepaalt hoe hoog je scoort in Google en of bezoekers doen wat...

Read more
By: Tijmen Pars Aan: 15-05-2017 In: Al onze artikelen over online marketing Comments: 0

Eerder las je al waarom het zeer lucratief kan zijn één of meerdere Youtubecampagne(s) in te zetten binnen jouw online marketingstrategie. De volgende stap is het (laten) ontwikkelen van een video en vervolgens het inzetten er van. Dit artikel is gericht op de laatste stap. Leer meer over InStream-,...

Read more
By: Louise Snel Aan: 02-05-2017 In: SEO (Zoekmachine Optimalisatie) Comments: 0

Voor veel bedrijven is het belangrijk om online goed gevonden te worden. SEO-specialisten zoeken de grenzen van zoekmachine optimalisatie (SEO) op om de resultaten in de zoekmachines te beïnvloeden. Niet zonder gevaar! Want steeds vaker ontvangen websites een Google Penalty voor het overtreden van Google’s Richtlijnen.

Read more
By: Lotte Aan: 02-05-2017 In: Al onze artikelen over online marketing Comments: 0

Wie actief adverteert op Facebook weet hoe lastig het soms kan zijn om succesvolle advertenties op te zetten. Geef je advertenties een boost door hier een emotie aan toe te voegen. Speel in op de angst om iets te missen of verras je doelgroep en maak ze blij. In...

Read more

Door de enorme opkomst van mobiel gebruik in de afgelopen jaren is het verstandig de manier van online marketing hierop aan te passen. Blijf je je als ondernemer vasthouden aan dezelfde marketingstrategie of beweeg je mee? Met de groei van mobiel gebruik is het gebruik van video exponentieel toegenomen....

Read more

Enkel nieuwswaardige berichten plaatsen op je website? Dat is zo 2009! Om ‘top of mind’ te blijven en je website actueel te houden, schrijf je voortdurend nieuwe content. Maar, hoe bereik je blijvend het netvlies van je publiek? Hoe blijven berichten, artikelen en/of blogs interessant en hoe zorg je...

Read more

Op 27 maart werd het Veluwe Verbindt congres georganiseerd door Visit Veluwe in de Cinemec-bioscoop in Ede. Roy en onze Duitse collega Lotte gaven hier een presentatie over het online bereiken van de Duitse gasten. Ruim 200 belangstellenden uit het bedrijfsleven, de gemeenten en de provincie over online marketing...

Read more
Archief